четвер, 22 жовтня 2015 р.

РАНОК НОВОРІЧНИХ ЧУДЕС

           РАНОК НОВОРІЧНИХ ЧУДЕС

  Мета: Викликати у дітей позитивний емоційний настрій, виховувати почуття колективізму та взаємоповаги. Розширити знання учнів про святкування.

  Дійові особи:  Сніжинки, Новий рік, Лісова красуня, Баба Снігова, Дівчинка, Чортики, Зима, Вовк, Ведмідь, Ангел.

  Обладнання: Святково прибраний зал. В центрі – ялинка. Музичний інструмент.



                                     Хід свята.

(Вихід під музику)
Сніжинка 1
3 Новим роком вас вітам!
Зичим свят багато вам!
Щастя й радості бажаєм
Усім учням і гостям!

Сніжинка 2
Сніжийки, як секунди, пролітають,
В морозному повітрі прокладають.
В годиннику маятник дзвінко співає,
Свято новорічнедо нас наближає.

Сніжинка 3
Новорічне свято зустрічайте з нам
Зустрінетесь сьогодні з чудесами.
Ми чудеса самі створили
I всіх у гості запросили..   
Милий хлопчино, роче Новий,
Чому все журишся, чому сумний?

Новий   рік
Вся журба моя у тім,  
Що, шукаючи ваш дім,
3 Заметіллю в полі стрівся,
Щиро був розговорився.
Розказав, куди я иду,
Що ніяк вас не знайду.
В час у той халепу мав,
В білім полі заблукав.
Добра Заметіль була
I до вас аж довела.
Потім під густий Сніжок
Для вас дала ось цей мішок.
Ось чому сумую я,
В цьому і журба моя.
Тут загадок повен міх!
Відгадать не можу їх!
Д і т и.
А ми допоможемо!

Загадки
   Сніг на полях,
Лід на річках, 
Віхола гуляє,
Коли це буває? (Взимку)
   Білий, як цукор,
Пухнастий, як вата. (Сніг)
    Білі зірочки довго летіли,
Покружляли землю накрили. (Сніжинки)  

Сніжинка 1
Свято радісне, веселе Весь шкільний народ стріча.
Ми прийшли до вас на свято і малечу звеселя.

Пісня «З новим роком».

Сніжинка 2
Край лісу за ставом
Пітьма вже сідае.
Та чому ж нема свята?
Чому свята немає?

Сніжинка 3
В небі, мов гірлянди,  
Всі сузір'я мигають.
На ялинці сніжинки.
Діамантами сяють.

Сніжинка  1                        
Килимком сніжно-білим
Все зима застилає.
Та чому ж нема свята?
Чому свята немає?

Сніжинка 2
Адже свято це люблять
I дорослі й малеча.
Чому свята немає...
А це ж хто, до речі?

(Заходить Лісова красуня)
Лісова красуня
Ви чого репетуєте?
Увесь ліс розбудили.
Хіба вже весна,
Та як ви посміли?

Сніжинка 3
Як добре,
Що ви завітали.
Ми гостей на свято,
Новорічне чекали.

Сніжинка 1
Сідайте, будь ласка,
Не будем свариться.
Новий рік — це ж казка,
Давайте дивиться!

Лісова красуня
Налетіла віхола за селом,.
Потрусила віхола все сніжком.
Та малі сніжиночки не вгавають,
У танку веселому все кружляють.

Танок сніжинок.

Сніжинка 2
Кружляли ми над лісом,      
Кружляли ми над полем,
А ось тепер на свят
Прийшли у вашу школу.
Сніжинка 3
Кругом ялинки з вами
Нам весело кружляти,
Тож новорічне свято     
Вже слід розпочинати.
Сніжинка 1
Ми чекали на свято,
На чарівну цю казку,
Тож, давайте, малята,
Розпочнемо, будь ласка!

(Забігає Баба Снігова з мітлою)

Баба   Снігова
Уже місяць на небі,
Ясно зіроньки сяють.
Та малі пустуни
Чомусь спать не лягають.
Промели всі стежинки
I на когось чекають.
Діти, дітоньки милі,
Вгамуйтесь, будь ласка.
Лягайте вже спати,
Розповім я вам казку.

За селом в лісі темному Живе Баба Яга.
В неї ніс дуже довгий I кульгає нога.

Лісова красуня
У лісі густому
Хатинка он пуста є,
А Баба Яга в місті
Давно вже проживає.  
Хоч вірте, хоч не вірте,
Та бабця — кінозірка.
Їй макіяж зробили,
На зйомки запросили.

Баба   СніговаОй, горечко, ой, лишенько!
Чому ж мовчав досі ти?
Як же без Баби Яги
Ми будемо святкувати?
Хто буде все псувати,
Хто буде нас страхати?
Хто буде із ялинки
Іграшки жбурляти,
Ховати подарунки,     
Гірлянди відмикати?

Лісова красуня
Я можу це робити,
Хоч я і не Ягуся.
Ви трошки зачекайте,
А я перевдягнуся.

(Лісова красуня виходить    
Заходить Баба Яга з чемоданом і мітлою.)

Баба Снігова
Оце замаскувалась,
Тебе і не впізнати!
Тепер Бабу Ягу
Ти можеш точно грати.

Баба   Яга
Навіщо мене грати?
Дурниці це та й годі.
Із міста на автобусі
Вернулась я сьогодні.
Мені набридло дуже їм місто підмітати
I у фільмах їхніх Двірничку все грати! 
  
(Заходить Лісова красуня у хустці.)

Лісова красуня
Я —Баба Яга! Костяна нога.
Реактивна мітла, На свято прийшла.   
Баба Яга підходить до Лісової красуні

Баба  Яга
Акторка з тебе нікудишня,
Скидай мою хустину швидше!
Я, Лісова красуня, тебе впізнала,  
-Ну що, мене ви не чекали?

Лісова красуня
Це справжне-справжне диво,
Це чудо-чародійство!
Невже сама примчала
На Новорічне дійство?!

Баба   Яга
В дорозі я втомилась,
Мені вже не до свята!
(Ставить чемодан, сідае на мітлу.)
А може, згадать молодість
I побешкетувати? (Лякає дітей мітлою)

Баба  Снігова
Оце то неймовірно,      
Насправді це дива.
До лісу повернулася
Жива, жива, жива!
Підбігає до Баби Яги, обіймає її.

Баба Яга
Та досить вже, Та годі вже,
Яка ти снігова
-В дарунок привезла тобі
Тепленького шарфа.
Гарненько ним укриєшся,
Нарешті ти зігрієшся.

Баба  СніговаШарф залиш собі, стара.Тобі він знадобиться.
Ти ж іди перевдягайся
I на свято повертайся.      

Ведмідь
Не лякайтеея, малята,    
Я прийшовдо вас на свято.
Ще як випав перший сніг,
Мріяв я про Новий рік,
А щоб не проспати свято,
Я учився танцювати.
Тож мене не виганяйте,    
I усіх звірят приймайте.      

В о в к
Мй старались всі не марно,
Вчились гарно танцювати,
А іще цікаву пісню
Готували ми на свято.

Баба Снігова
То до нас швидше ставайте,
Разом з нами заспівайте.

Баба Яга
Я рада, що приїхала,
Із вами святкувала.     
На цілих 200 років
Молодша навіть стала!

Сніжинка 2
Бажаємо, щоб на Новий рік
Випав скрізь лапатий сніг.
Щоб у сніжки ви пограли,
На санчатах покатались.

Баба   Снігова
Бажаю вам всім веселих канікул
Із подарунками, радістю, сміхом.
Добром і щирістю хай повниться ваш дім.
I щастить в житті вам, друзі, усім!

Пісня «Снігу білий, сніженьку»

Дівчинка
Протоптала я стежинку,
В гай прибігла на хвйлинку
Хочу всіх звірят зібрати,
їм про свято розказати.
Та звірят ніде нема,
Я стою ось тут сама.
Скоро й вечір упадє.           
Ой, сховаюсь, хтось іде
(Вбігають чортики.)

 1- й чортик
Ми — веселі чортенята
Хочем вволю логуляти.
Будем капості робити,
Будем всіх сваритись вчити
(Виходить дівчинка.)

Дівчинка
Що за звірі в цьому гаю?!
Зараз я їх розпитаю.
Ой, скажіть-но: ви хто такі?
Як потрапили сюди?

2-й чортик
Ми, ми... ми зайчики-стрибайчики,
Ми весело стрибаєм
I неслухняних діток
До себе забираєм, 

Дівчинка
Щось не схожіна зайців
Дуже чорні якісь ви.
Ще ж не ніч, ще ж білий день,..
Розпитаю я в дітей...
Добре, що я тут не сама —
Ось зі мною ще зима.

Зима
Здрастуйте, любі діти!
Буду я вас веселити.  
Все засиплю енігом білим,
Щоб усі ви пораділи,
Покатались на санчатах
Й зустрічали радо свята.

Дівчинка 
Люба зимонько, скажи:
Чи бувають чорні зайці?

Зима
Ой, спішила я й забула
Розповісти це не можу,
Хай нам діти допоможуть!
Які зайчики зимою? (Біленькі)
А який в них хвіст? (Маленький)
Вушка які в зайців? Скажіть за хвй­линку! (Довгі)
А що люблять їсти?, (Морквинку)

Дівчинка
То хто ж ці звірята?
I чорні, й стращні,
I хвостики довгі,
I вуха не такі?!

В о в к      
Я — вовк-сіроманець!
По лісі блукаю...
У день цей холодний я їжу шукаю.

Чортики
Ой-ой-ой! Нам час назад!
Сірий вовк — для нас не брат!

Вовк
Не бійсь, малечо, я не злий.
Ось біг через горбочок,
Забіг до вас в садочок,
Хотів до вас на свято,
Одів новий піджак!     
Помив я лапки, вуха
Ну, чим я не козак?!
А ви, добрі малята,
Чи любите вмиватись?

Чо р т и к и (удвох)
Ні, боїмося ми води,
Бо чорні від природи ми
Тжаймо, братці!
Бо лихо може статься!

В е д м ід ь
Не тікайте, не тремтіть,
Добрий, добрий я ведмідь
Не лякаю я діток!
Полюбляю лиш медок!
Тільки у зимовій гаю
Я медку не відшукаю.
От би стались тут дива,
I до нас пришила весна!

Дівчинка
Зимо-чарівнице,
Хто ці звірі?

Зима    
Хоч і чарівниця я,
Та не справлюся сама,
Все сама зробить не можу
Хай мені діти допоможуть!
(До дітей)
Руки вгору підніміть,
Чарівні слова кажіть.
Раз, два, три, чотири, п'ять!
Знов чотири і ще три
Хто звірі, хто вони? (Чортенята)

Дівчинка
Як добре, що всі ми зібралися тут!
У цьому гаю дивні звірі живуть.
Погляньте! Ось кажуть вони, що зайці.
Чи правда це, діти? (Ні!)

Сніжинка 2
Тихо, тихо всі сідайте
I на небо поглодайте.
Скільки нині в гаю чудес 
Ангел ось спустивсь з небес!

Ангел
Добрий день, усі малята,
Любі хлопчики й дівчата,
Я - ангел-хоронитель ваш,
По світу з свічкою літаю
I темні сили проганяю.
Ану, скажіть швидкіш мені,
Чи не були тут чортики малі?

Зима
Були і є. Ось вони, ось!
Прикинулись зайцями.
Хотіли бути у гаю
На святі з нами.

Ангел
Гей, чортики, сюди ідіть  
I чесно всім нам розкажіть:
Чого приходили в садок
До слухняних цих діток?

1-й   ч о рт и к
Я — веселе чортенятко.
Розкажу вам по порядку:
Роблю лиш погані справи
Для потіхи, для забави.

2-й   чортик
Ми прийшли сюди із пекла,
Із різочками шучкими..
Хотіли чемних цих діток     
Зробити поганими й лихими.

1   чортик
Щоб між собою вони бились
За все сварились, не мирились,
Щоб вночі і зрання тихо
Всім вони робили лихо.     

2   чортик
Зло робити ми їм допомагали б,
А потім в пекло їх забрали б.

Ангел
Ні, не вийде!
Наші діти і слухняні, і привітні.
А ви, чортики, ідіть
I зла нікому не робіть!

3 и м а
I вам усе добром воздасіься
Творіть для інших тільки, щастя,
Щоб і в наступний мирний рік
Вам був приємний медяник.

Пісня «Сніг, сніжок»

Входить Оленка, несе дарунки в кор-зинці.
1-й чортик
Добрий день, дівчинко, куди йдеш?
Мабуть, даруночки,у корзинці несеш?
Коли не віддаси цих подарунків,
То будет ти у пеклі жити,
I ніхто тобі не допойоже.

Дівчинка
Ой, лишенько, що ж ме­ні оце робити?
Що я в дома всім ска­жу?

2-й чортик
Ти мені ще попатякай, бач, яка бридка!
Ну, як, віддаєш?
А якщо ні, то зараз я посаджу тебе в мішок.

Дівчинка
Як моторошно! Аж руки й ноги тремтять.
(З'являються діти.)      

Сніжинка 3
Привіт, Оленко, добрий день!
Не має сил чекати лишень.
Принесла ти нам подарунки?

Дівчинка
Я подарунки загу­била.

Сніжинка 3
Що? Загубила? Як же так? Ти що...? Ми так усі
їх чекали. Тебе в віконце вигляда-
ли. А ти?; Ось бач, на біду всі дарун­ки загубила!

Дівчинка (плаче).
Простіть мене!
Простіть!  
(Виходить чорт.)  

1-й чортик.
Ха-ха-ха! Усім ура!
Добрий день. Чого ви вкопані, як пень?
Бач подаруночки у мене,
поглянь і вибирай своє і ти.

Сніжинка 1
Але ж порожні всі вони!
Лише обгорточки одні!

1-й чортик.
Які ж обгортки, о краса!
Да­вай, підходьте, не біда,
що там цукерок нема.  
Зате, яка краса ж оце, краса!
 (Входять ангели.)

Ангел
Чому ви чорта не прогнали?
Чому подарунки не забрали?
Не бачили, що це обман?
Що хоче він вам зло завдати
I в пекло разом всіх забрати.

Сніжинка 2
Хай любов і щира злагода живуть поміж вами,
Щоб дружба і щастя були завжди з вами!

Сніжинка  3
А ми зараз будемо шоспішати,
Щоб інших діток ще привітати!

Пісня «Старий рік минає».

Сніжинка 1
Глянь дитино глянь кохана наступає ніч різдв»яна
Будуть зорі мерехтіти ,  на колядку йтимуть діти.

Пісня «Різдвяна зірка».
                

Немає коментарів:

Дописати коментар