Червоноградська загальноосвітня школа І ступеня № 11
«Танцювальний карнавал»
Підготувала
вчитель музики
Мащак Н.М.
ТЕМА: Танцювальний карнавал.
МЕТА:
Актуалізація узагальнених знань про танець, види танців,ритм, темп .
Розвивати чуття ритму, метру, багатоголосся, інтонаційний слух , навички активного сприймання музичного твору. Розширювати співацький діапазон. Удосконалювати вокально – хорові навички.
Формувати художній смак, музичні інтереси дітей.
Слухання і порівняльний аналіз змісту і характеру різних видів танцю.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
CD диск, музичний інструмент, мультимедіа.
ХІД УРОКУ.
1. МУЗИЧНЕ ПРИВІТАННЯ
2. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
3. РОЗСПІВКИ
4. АКТУАЛІЗАЦІЯ УЗАГАЛЬНЕНИХ ЗНАНЬ.
1) Що таке музика?
МУЗИКА - мистецтво звуків.
2) Які типи музики ви знаєте?
ТИПИ МУЗИКИ - пісня, танець, марш.
3) Що таке танець?
ТАНЕЦЬ – мистецтво ритмічних рухів під музику .
4) Що основним є в танці?
РИТМ – чергування звуків і пауз різної тривалості .
ТЕМП – швидкість руху музики.
5) Які види танців ви знаєте?
КЛАСИЧНИЙ, НАРОДНИЙ, БАЛЬНИЙ, СУЧАСНИЙ.
6) Який вид танцю є основою танцювального мистецтва?
КЛАСИЧНИЙ
Діти дивляться відео фрагмент класичного танцю (П.І. Чайковський «Танець маленьких лебедів» з балету «Лебедине озеро»
7) Чому ми називаємо цей вид танцю «народним» ?
- створений народом;
Які українські народні танці ми знаємо ?
- Гопак, козачок, метелиця, аркан, коломийка….
Діти дивляться український народний танець.
Які танці інших народів ви знаєте?
-полька, мазурка, краков’як, лезгинка, чардаш
Звучить чардаш для скрипки
8) Чому ми називаємо цей вид танцю «бальним» ?
- Ці танці виконують на балах ( танцювальних вечорах).
Назвіть ці танці.
-полонез , менует, вальс…
Кого називають королем вальсів ?
- Й. Штрауса
Перегляд танцю « вальс»
5. МУЗИЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
«Якщо весело живеться»
9) Чи схожі сучасні бальні танці?
- Ні.
Чому?
- Відповідь дітей
Назвіть ці танці.
- Самба, румба, ча-ча-ча….
Перегляд танцю «ча-ча-ча, джайв»
10) Який вид танцю ми ще не згадали?
- Сучасний
Чому його називають сучасним?
Дивимось відео фрагмент сучасного танцю.
6. РОБОТА НАД ПІСНЕЮ
«Подоляночка» укр. нар. пісня
1) Бесіда
2) Робота над піснею:
а) Повторення пісні.
б) Виконання з танцювальними рухами.
7. ПІДСУМОК УРОКУ
- Яку пісню ми сьогодні співали на уроці?
- Чи сподобався вам урок?
- Що сподобалось вам на уроці?
8. МУЗИЧНЕ ПРОЩАННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар