четвер, 22 жовтня 2015 р.

Танцювальний карнавал (конспект уроку)


      Червоноградська загальноосвітня школа І ступеня № 11






«Танцювальний карнавал»
                                   
Підготувала
вчитель музики
Мащак Н.М.


                                   


                                         м.Червоноград 


       ТЕМА:  Танцювальний карнавал.
МЕТА:
   Актуалізація узагальнених знань про танець, види танців,ритм, темп .
    Розвивати  чуття ритму, метру,  багатоголосся,   інтонаційний слух , навички активного сприймання музичного твору. Розширювати  співацький  діапазон. Удосконалювати  вокально – хорові  навички.
    Формувати художній смак, музичні інтереси дітей.
Слухання і порівняльний аналіз змісту і характеру різних видів танцю.

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
CD диск, музичний інструмент, мультимедіа.                                                     

ХІД УРОКУ.

1.   МУЗИЧНЕ ПРИВІТАННЯ

2.   ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

3.   РОЗСПІВКИ

4.   АКТУАЛІЗАЦІЯ УЗАГАЛЬНЕНИХ ЗНАНЬ.

    1)  Що таке музика?
МУЗИКА  - мистецтво звуків.
                    
    2)  Які типи музики ви знаєте?
ТИПИ МУЗИКИ  - пісня, танець, марш.

    3)  Що таке танець?
ТАНЕЦЬ – мистецтво ритмічних рухів під музику .

    4)  Що основним є в танці?
РИТМ чергування звуків і пауз різної тривалості .   
ТЕМП – швидкість руху музики.

   5) Які види танців ви знаєте?
КЛАСИЧНИЙ, НАРОДНИЙ, БАЛЬНИЙ, СУЧАСНИЙ.

   6) Який вид танцю є основою танцювального мистецтва?
 КЛАСИЧНИЙ
Діти дивляться відео фрагмент класичного танцю (П.І. Чайковський «Танець маленьких лебедів»  з балету «Лебедине озеро»

  7) Чому ми називаємо цей вид танцю «народним» ?
- створений народом;
Які українські народні танці ми знаємо ?
-         Гопак, козачок, метелиця, аркан, коломийка….
Діти дивляться український народний танець.
Які танці інших народів ви знаєте?
-полька, мазурка, краков’як, лезгинка, чардаш
Звучить чардаш для скрипки
    


8) Чому ми називаємо цей вид танцю «бальним» ?
      -    Ці танці виконують на балах ( танцювальних вечорах).
    Назвіть ці танці.
     -полонез , менует, вальс…
Кого називають королем вальсів ?
-          Й. Штрауса
Перегляд танцю « вальс»

5.   МУЗИЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
    «Якщо весело живеться»

9) Чи схожі сучасні бальні танці?
 -   Ні.
Чому?
-       Відповідь дітей
Назвіть ці танці.
-       Самба, румба, ча-ча-ча….
Перегляд танцю «ча-ча-ча, джайв»

10) Який вид танцю ми ще не згадали?
 -  Сучасний
Чому його називають сучасним?
 Дивимось відео фрагмент сучасного танцю.

6.               РОБОТА НАД ПІСНЕЮ

«Подоляночка» укр. нар. пісня
1) Бесіда
2) Робота над піснею:
 а) Повторення пісні.
 б) Виконання з танцювальними рухами.
 
7.               ПІДСУМОК УРОКУ

 - Яку пісню ми сьогодні співали на уроці?
 - Чи сподобався вам урок?
 - Що сподобалось вам на уроці?

8.                МУЗИЧНЕ ПРОЩАННЯ


Немає коментарів:

Дописати коментар