четвер, 22 жовтня 2015 р.

Новорічне свято


З НОВИМ РОКОМ

Мета: створювати гарний святковий настрій; розкривати таланти і творчі                       здібності учнів, розвивати їх казкову уяву, пам'ять; виховувати інтерес до казок.




Пісня « У казковім лісі»

Зима


Снігуронька


Зима


Снігуронька




Зима


Снігуронька

Зима


Снігуронька

Зима


Снігуронька


Зима


Сніжинка 1


Сніжинка 2


Сніжинка 1


Зима

Пісня «Сніжинки»

Зима


Сніжинка 2


Сніжинка 1






Снігуронька

Сніжинка 2


Снігуронька


Зима

Снігуронька

Всі

Новий рік






Зима




Новий рік




Снігуронька

Новий рік





Зима

Новий рік








Снігуронька




Новий рік


Пісня «Снігу білий, сніженьку»

Сорока







Снігуронька



Сорока




Зима


Сорока







Снігуронька





Аліса




Базиліо




Аліса


Базиліо


Аліса


Базиліо





Аліса

Базиліо

Аліса


Базиліо


Аліса







Зима

Сорока

Зима


Базиліо


Аліса



Снігуронька

Аліса

Зима

Базиліо

Сорока





Аліса


Снігуронька




Аліса


Снігуронька


Базиліо

Снігуронька



Гра «Хто швидше слово складе»

Аліса


Базиліо


Аліса


Снігуронька










Зима


Базиліо





Аліса



Базиліо


Зима




Сорока


Снігуронька




Сніговичок




Снігуронька

Сніговичок

Аліса

Базиліо


Сніговичок




Аліса




Сніговичок






Аліса




Зайчик


Білочка


Зайчик






Білочка


Зайчик


Снігуронька

Зайчик

Білочка

Пісня « З новим роком»

Ведуча






Тік




Так




Тік




Так




Тік




Так







Попелюшка












Так












Баба Яга


























Тік




Так







Баба Яга




Тік











Аладін





Так


Тік




Так






Так










Тік






Снігова Королева



Тік


Снігова Королева









Ведуча







Снігуронька











Аладін





Снігуронька










Пісня «Сніжна королева»

Зимова Ніч



















Лялька


Карлсон



Лялька



Карлсон


Лялька




Карлсон



Лялька


Карлсон

Лялька

Карлсон


Лялька

Карлсон



Лялька

Карлсон



Пісня « Снігу білий, сніженьку»

Карлсон


Баба Яга




Карлсон

Баба Яга






Лялька

Баба Яга


Карлсон






Баба Яга











Лялька







Карлсон







Лялька

Карлсон



Лялька


Карлсон



Пісня « Сніг – сніжок»

Фея




Карлсон

Лялька

Карлсон






Лялька


Фея

















Карлсон


Лялька

Фея


Карлсон

Фея


Карлсон

Лялька





Карлсон

Фея





Карлсон

Лялька

Карлсон







Індійська Принцеса






Карлсон




Лялька




Карлсон

Лялька

Карлсон




Українка




Лялька




Українка




Карлсон


Лялька



Карлсон


Англієць




Англійка







Карлсон


Лялька



Карлсон




Лялька



Карлсон

Лялька





Карлсон






Пісня « Новий рік»


Привіт, Снігуронько сестрице!
Чому це ти так веселишся?

Тебе я з радістю вітаю,
Про тебе й пісеньку співаю.

Та чую й пісеньку й сама,
Чим догодила так Зима?

Бо ти у нас цей рік хороша -
Он скільки кинула пороші.
Вдягнула  ліс у шубки білі,
Що не страшні і заметілі.

То дякую на добрім слові,
До свята нині всі готові?

До свята кажеш?

Так, до свята.
До школи кликали малята.

І я туди ж!

Чому ж сама?
Чому ж Сніжиночок нема?

Десь заблукали по дорозі,
Чи, може, змерзли на морозі.

Цю справу ми поправим вмить.
Ану ж, Сніжиночки, летіть!

Чи чуєш, сніжная сестрице,
Здалось мені, що хтось нас кличе?

Так, чую. То кличе нас сама
Шановна Матінка-зима.

Ми тут, матусю,
Звала нас?

Повеселитися нам час!



Гарно так повеселились
Та де ж це ви так забарились?

Літали в лісі, милувались,
Малим хлоп’ям там дивувались.

Отак бреде собі снігами
Поміж деревами й кущами
У кожен кущик зазирає,
Усе навколо оглядає.
Ніби бачить вперше все,
Мов родився лиш оце.

Чи часто бачили таких?

Одного бачили той рік.
У цей же час, під Новий рік.

Отож, напевне, він й ступає,
Всі володіння оглядає.

Та де ж зустріти нам його?

Давайте кликать!

Ого-го-го!

Я чую, хтось отам гукає.
А може, хтось мене шукає?
Невже я в лісі забарився
Й на варту стати запізнився?
Агов! Я тут! Мене чекаєте?
Чи когось іншого гукаєте?

Та ні! Тебе роче Новий,
Який ти гарний, чарівний.
(Новий рік дивиться на годинник)
Чи ти кудись вже поспішаєш?

Та поспішать – не поспішаю,
А володіння я приймаю.
Мені б до півночі все обійти,
Тоді на варту заступити.

Ще вдосталь часу до півночі.

І скрізь заглянути я хочу.
Бо знаю, скрізь мене чекають,
Із хлібом-сіллю зістрічають.
Бо сподіваються, що Новий рік
Ще кращим буде, ніж торік.

І що ти скажеш на те, хлопче?

Я відповім на те охоче,
Що постараюсь, я докладу
Усіх зусиль, щоб щастя
Панувало й мир.
Щоб у кожній хаті був достаток,
Щоб усміхались мама й тато,
І щоб щасливі були діти -
Тоді і я буду радіти.

Коли ти про дітей так дбаєш,
То може з нами завітаєш
Разом із нами на годину
До діток в школу на гостину?

У діток свято! Знаю! Знаю!
Звичайно піду, завітаю!




Кар-кар-кар,
Хто це так гарно співав?
Ніби Діда хтось гукав?
Та дарма  все – Дід не чує,
Бо по лісі він кочує,
А до мене вас прислав,
Тут листа ось передав.

Де той лист?
Давай сюди!
Чи нема в ньому біди?

Та заждіть, не поспішайте (шукає)
Десь він тут, ану чекайте.
Мабуть, трапилась біда:
Загубила я листа.

Ой , яка ж бо ти, Сороко –
Маємо тепер мороку.

Що ж робити? Що ж робити?
Де ж могла я загубити?

Лісом , звісно, я летіла
На березу була сіла.
Може, там і є той лист
У снігу серед беріз?

Часу ми не будем марнувати,
Ходім у ліс листа шукати.

(Виходять. З’являється кіт Базиліо і лисиця Аліса)

А що сліпий, у школі свято?
Дарунків буде там багато.
Ялинку гарно приберуть,
Та тільки нас чомусь не звуть.

Не хочу їхньої краси,
Мені б хоч трохи ковбаси.
Ану, крива, поглянь он там
Немов налапав я листа.

Ну й сліпий.
Ти нюхом чуєш ці листи.

Звідки лист цей і кому?
У  снігу лежить чому?

Коли б я букви якісь знала,
То прочитала і сказала б.

І я – старий, погано бачу,
Зате я маю нюх котячий.
Дай я пограюсь трохи ним.
(Нюхає)
А пахне чимось він смачним.

Смачненьким, кажеш? Чим таким?

Цукерками і печивом смачним.

То дай сюди його, сліпий.
( Забирає).

Це я знайшов, і лист цей – мій!
(Видирає)

Ану віддай, бо як скубну!
(Скубає)

(Ховає листа за спину)
Ну не займай,
Бо дряпну.
(Наставляє кігті)

Дивіться. Б’ються. Це неспроста.

Неспроста. Бо бачу в них свого листа.

Ану не бийтесь, зупиніться.
Навколо себе огляніться.

Хто там такий?
Скажи, Алісо?

Та гості тут прийшли до лісу.
(До гостей)
Чого вам тут? Ідіть гуляйте!

Листа, ми просим вас віддайте!

Листа? Якого ще листа?

Що там за спиною у кота!

Не віддамо, бо лист цей нам.

Ні, він у школу – школярам.
Дід Мороз його прислав.
Дітям віддати наказав.
Там і підпис - прочитайте,
Та адресату передайте.

Давно його б ми прочитали,
Якби хоч трохи букви знали.

Листа віддайте в (1…) клас –
Хай прочитають для всіх нас.
Вони усі вже букви знають,
Писати вміють і читають.

Не вірю вашим я байкам –
Це не під силу першачкам.

Хочете вірте, хочете не вірте,
А то візьміть і перевірте.

А як? Скажіть на милість нам.

Дайте ці букви школярам.
Хто з них складе зимове слово.
Значить листа читать готовий.




Ну й молодці вони у вас!
Мені б у школу , в перший клас.

Ось вам і лист. Беріть читайте,
А ми підем, нас не займайте.

Ні, котику, ми їх не лишим.
Спершу дізнаємось, що Дід пише.

Дозвольте, малята,
Мені від Дідуся листа прочитати.
(Читає)

Запрошення ваше отримав, малята,
На жаль, не прийду до вас я на свято.
У лісі зустрів я самотніх звіряток,
Для них і влаштовую в лісі я свято.
Запрошую й вас на ялинку, малята,
Тут весело буде й дарунків багато.

То що? Запрошення приймемо?
І на ялинку в ліс підемо?

Чи не спочити трохи нам?
Давайте сядемо он там.

( Сідають. Алісі не вистачає місця, вона сідає на сніговий горбик).

Ой-ой-ой! (Схоплюється).
Та ти диви!
Горбочок, цей  немов живий.

Комусь у свято не повезло,
Бо снігом тут його занесло.

Ану лопати принесіть
І сніг швиденько розгорніть.

( Піднімається Сніговик)

Ой, та це ж Сніговичок,
Без носа, правда, й без очок.

Ну ж, Сніговичок, вставай
І скоріш розповідай.
Звідки йдеш ти і куди,
Й як потрапив ти сюди?

Йду до лісу, бо там свято,
Буде там дітей багато.
Дід Мороз просив, щоб в ліс
Подарунки я приніс.

Де ж дарунки?

Тут, у скринці.

І які ж у ній гостинці?

Ну й скринька, ну й краса!
Може, є там ковбаса?

Не крутіться, хижі звірі,
Ці дарунки не для вас.
Бо на них чекають діти –
Наш найкращий (1…) клас.

А то мерщій відкрий замочка.
Я даруночки роздам.
Усім діткам по цукерці,
А все решта буде нам.

Не відкриємо замка ми,
Той замочок – чарівний.
Тільки Дід Мороз відкриє,
В нього – ключик золотий.
Ходімо швидше до Дідуся.
(Беруть скриню).

Дай хоч за скриню подержуся.

(Лісова галявина. Білочка і Зайчик прикрашають ялинку).

Ось сюди почепим моркву,
Капустину – он туди.

Сюди – трішечки горішків,
Туди – сушені гриби.

Ну й смачна ялинка в нас –
Скільки всяких тут прикрас.
Тільки сумно нам чомусь:
Десь пішов Мороз – Дідусь
На дорогу виглядати:
Чи не йдуть до нас  малята.

Годі, Зайцю сумувати
Давай пісеньку співати.

Якщо хочеш – то давай.
Якусь веселу починай.

Чи не в вас сьогодні свято?

Раді ми гостей вітати.

Можна свято починати.



Отже, сідайте всі, будь ласка,
А ми покажемо вам казку
Для вас, можливо, і не звичну,
Бо казка буде новорічна.

(Вибігають Хвилинки Тік і Так).

Тік-так, тік-так, біжать хвилинки,
Невпинно час летить.
Зібрались ми біля ялинки,
Щоб рік новий зустріть.

Тік-так, тік-так, біжать хвилинки,
І ось вже карнавал!
Кого ж ми в цей святковий вечір
Запросимо на бал?

Тік-так, тік-так, з малих хвилинок
Складаються роки…
Минулий час… Майбутній час…
Заглянемо туди?

Машину часу батько Час
Дозволив взяти нам
Лиш на годиночку для вас
Прикрасить карнавал.

Та пам’ятай: будь обережним!
Інструкцію читай,
Аби піратів чи Кощія
Не викликать на бал!

Отже, в минуле зазирнем –
Колись були бали!
Давай красуню Попелюшку
Запросимо сюди!

(Натискають кнопку. З машини часу виходить Попелюшка)

Ой, як тут красиво!
Ялиночка сяє.
І зараз, мабуть,
Дід Мороз завітає!
Чудові музики!
І танці і співи!
Спасибі вам, друзі,
Що мене запросили!

(Тік бере її за руку і веде до стільчика, тим часом Так підходить до машини часу).

А це що за кнопка?
Ану подивлюся!
Тут пишеться щось…
(Читає)
Бе-а…Бе-а… Бе-у-ся…
Ет, що там читати –
Читать я не звик!
Напевно, щось гарне,
Натисну – і квит!

(Натиска кнопку. З маши часу з’являється Баба Яга)

Я – Баба Яга Кістяна Нога,
Розбігайтесь!
Я – Баба Яга Кістяна Нога,
Всі ховайтесь!
Я – Баба Яга Кістяна Нога,
Зла й сердита!
Я – Баба Яга Кістяна Нога,
Знаменита!

(Всі ховаються. Баба Яга озирається довкола).

Нікого немає, усі поховались,
Без мене Ягусі на свято зібрались!

У глушині лісовій
Я живу сотні літ
У хатинці на курячій ніжці.
І ніхто не згада,
Що сумую одна,
Сохну-в'яну, як квітка на гілці.

І  розумниця я, і красунечка я,
Та ніхто в глухомані не бачить!
Ну хоч раз би Ягу запросили на бал,
Хоч я злюсь, та душа моя плаче!

І зовсім не зла вона!
Бач, як говорить!
І плаче так щиро,
Аж жаль розбирає...

Запросим її?
На те ж воно й свято...
(Звертається до Баби Яги)
Чи ви б не хотіли
До нас завітати?
У нас тут ялинка,
Вогні, карнавал...

Ви справді мене запросили на бал?

(Так проводжає її до ствльчика. Тік підходить до машини часу).

Кого б це іще нам отут пошукати?
(Читає)
Кощій... Бармалій..
Змій Горинич...Пірати...
Таких нам не треба..
А тут? Аладін!
Ось те що шукала!
Натисну мерщій.

(Натискає кнопку. З’являється Аладін)

Куди я потрапив?
І що це за свято?
Кругом так красиво,
Людей скрізь багато…
І дерево дивне
Горить на весь зал…

Привіт, Аладін!
Ти потрапив на бал!

На бал новорічний,
Це свято чарівне,
Ялинкою зветься
Це дерево дивне.

А ти маєш лампу
І вірного джина,
Ми просим тебе –
Подаруй для нас диво!

(Аладін дарує диво.)

Оце карнавал!
От свято так свято!
Та час вже й Снігурці
Сюди завітати!
Ось я пошукаю…
Ага, ось – Сні-і-і…
Звичайно, Снігурка!
Ура! – Натискаю…

(З’являється Снігова Королева).

Ой лишенько, хто це?
Ти знов щось наплутав?
І темно враз стало,
І холод скрізь лютий…
(Звертається до Королеви)
Пробачте, ви хто?

Ти ще смієш питати?
Це що за збіговисько,
Хочу я знати?

У нас Новий рік тут …
Ну, знаєте… свято…

Так ви тут зібрались
Співать, танцювати?
Терпіти не можу
Ні жартів, ні сміху…
Нащо потривожив мене?
На потіху?! Так знайте,
Не буде цього – заморожу!
І хуго.-снігом усе запорошу!
(Всі поступово «замерзають»)

Ну от , всі замерзли…
Щоб бал врятувати,
Потрібно Снігурку
Мені викликати!

(Натискає кнопку, з’являэться Снігуранька)

Ой, що це тут сталося?
(Підходить, торкається дітей)
Усі, як крижинки...
Ні сміху... Ні гаму...
Замерзли сльозинки...
Тут Принц, Попелюшка,
Яга, Скоморохи...
А он, у кутку
Хтось ворушиться трохи...
Та це ж Аладін!
Розкажи, що тут сталось?

Це зла Королева отак посміялась...
Скувала марозом...
Де співи? Де танці?
Згубилася лампа...
Не слухають пальці...

Замерзли... Мерщій
Рятувати всіх треба...
(Дістає чарівні паличку)
Паличко-чарівнице,
Паличко-рятівнице,
Зроби те, вірний друже,
Чого хочу я дуже...
Хай згинуть злі чари,
Розтануть крижинки,
У ніжному танці
Закрутять сніжинки!


Я – Зимова Нічка.
Хоч я і не величка,
Та різні я роблю дива:
Захочу – казка ожива,
Захочу принесу вам
Сміх, сюрпризи, радість для всіх.
Чарівні та казкові сни
Я всім дарую до весни,
Сьогодні ж ніч не звична,
Ця нічка – Новорічна,
А в Новорічну ніч
Трапляються дива –
Ось іграшковий Карлсон
І лялька ожива...
Що ж буде далі, побачити самі.
А я вас залишаю, бо вже мене чекають
На Півночі ведмедики малі.

(Іграшки оживають)

Ой, Карлсоне, як мені набридло сидіти на одному місці під ялинкою.

А що мені тоді говорити про себе? Мій моторчик вже, мабуть зіпсувався! Ану, натисни на кнопочку. Ура! Запрацювало!

Ура! Ура! Карлсоне, якщо у тебе моторчик працює, значить ти у гарному настрої?!

Ну, так! У мене тепер чудовий настрій! А що?

Як що? Сьогодні ж Новорічна ніч! Давай влаштуємо біля нашої ялинки Новорічне свято! Запросимо всіх іграшок, Діда Мороза, Снігуроньку.

Так, так. Чудова ідея! Буде весело і головне – Дід Морозпринесе подарунки: цукерки, варення і торт.

Карлсоне, ти крім цукерок і варення про щось можеш думати?

Звичайно, можу! Про друзів.

Про кого?

Про друзів. Бо у них теж є і цукерки, і варення, і торт. І вони завжди діляться.

Карлсоне, які друзі? Де ти їх візьмеш?

А ти тільки поглянь, скільки гостей завітало до нас у цю казкову Новорічну ніч.

Так це ж гості, а не друзі.

А я знаю одну чарівну пісеньку, яку ми зараз всі разом заспіваємо, і всі станемо друзями.




Ну, ось друзі у нас є. Можна тепер і свято починати.

Що це тут за шум , за гам?
За веселий тарарам.
Хто мені заважає спати,
Під ялинкою дрімати?

А ти хто така?

Я- зла чарівниця Баба Яга Обдуриналякай ібн Неслухняна. Що це ви без мого дозволу тут за свято святкуєте? Ви своїм сміхом, піснями й танцями мені спокою не даєте. Зараз же припиніть! Всі тихо сидіть! І ніяких пісень і танців! Чуєте?

А що ж нам можна робити?

Можна один одного лякати, плакати. Люблю, коли плачуть.

Що це ти тут розкомандувалася?
Плачте, лякайте. У нас тут Новорічне свято,ми Діда Мороза і Снігуроньку в гості запросили. Усі новорічних подарунків чекаємо. І не будемо сидіти тихо – нам веселитися хочеться!

Що? Мене не слухаєте? Я вам зараз влаштую свято!
Гей, годинник, зупинись,
Стрілка стій і не крутись.
Час навік я зупиняю,
Дід Мороз не завітає,
Рік Новий сюди не прийде,
Сміх і радість вас обійдуть.
Сумно й страшно буде тут
І подарунків дітям не дадуть!
( Сміється, зникає)

Ой, Карлсоне, що ж нам робити?
Зла Баба Яга зупинила час. Стрілки чарівного годинника не рухаються і він тепер ніколи не проб’є 12 годин.
А отже, Дід Мороз і Снігуронька не прийдуть, Новий рік не настане. Свята в нас не буде... (починає плакати)

Спокійно! Тільки без паніки. Ми зараз щось придумаємо!
(Ходить думає)
О, як я міг забути?!
В мене є знайома – Фея Казок. Треба її сюди запросити, може вона нам зможе допомогти.

А як ми її найдемо?

Фея дуже любить пісні слухати. Якщо ми заспіваємо пісню, вона тут обов’язково з’явиться.

Я – співати не вмію. Я звичайна лялька, а не музична.

А ми попросимо допомоги у наших друзів. Діти, давайте заспіваємо усі разом пісеньку.



Привіт усім! Я – Фея Казки. Ви тут гарну пісню співали, ось я і вирішила до вас завітати, з Новорічними святами привітати.

Феє, нам потрібна ваша допомога.

У нас тут біда…

Зла Баба Яга Обдуриналякай ібн Неслухняна зупинила чарівний годинник. А якщо годинник не проб’є 12 разыв, до нас не прийдеДід Мороз і Снігуроньк, і Нового року не буде. Вона хоче, щоб у нас було сумно й невесело.

І свята не буде, і новорічних подарунків, і ...(починає знову плакати)

Заспокойтеся! Я все зрозуміла, вам потрібно розчаклувати годинник, він проб’є 12 разів, і розпочнеться свято в той же час. Я можу вам допомогти, є у мене глобус чарівний. Якщо його покрутити, потім сказати чарівні слова:
   Глобус, глобус, ти крутись,
   Потім швидко зупинись.
   Гість із (назва країни) з’явись.
До вас завітають гості з різних країн, які принесуть із собою радість, добро, правдивість, щирість, працелюбність, дружелюбність, старанність, привітність. Усе це ви зберете у цю чарівну торбинку, а потім суміш цих якостей треба висипати на годинник, і він розчаклується. Ви запам’ятали, що треба робити?

Мені все зрозуміло, дайте нам швидше цей глобус і чарівну торбинку.

Так, так.

Справа в тому, що глобус, і торбинка лежать у цій скринці.

Ну й що?

Скриня теж чарівна, вона відкриється тільки тоді, коли ви відгадаєте загадки.

Ми відгадаємо, ніяких сумнівів.

І діти нам допоможуть.

(Фея загадує загадки, діти відгадують.)

(Фея відкриває скриню).

Ура! Вийшло.

Ось вам глобус, ось чарівна торбинка, а мені на жаль треба з вами прощатися, час до своєї роботи повертатися : по світу ходити. Казки збирати, хорошим людям допомагати. До побачення! (Йде).

Дякуємо за допомогу.

До побачення!

Ти бери торбинку, а я глобус. А ви усі, друзі, мені допомагайте, треба дружно сказати такі слова:
   Глобус, глобус, ти крутись,
   Потім швидко зупинись.
   Гість із Індії з’явись.

(Виходить Індійська принцеса)
Доброго дня усім присутнім! Я – Індійська Принцеса, прибула до вас на свято з далекої країни Індії. Принесла із собою щирість – найбільший скарб мого народу (сипле у торбинку), який допоможе вам розчаклувати годинник.

Дуже дякуємо вам, Принцесо, за подарунки. Я впевнений, що разом нам вдасться розвіяти чари Баба Яги. Залишайтеся з нами.

Карлсоне, давай чаклувати далі. Адже всі з нетерпінням чекають Діда Мороза і Снігуроньку, а годинник ще й досі не працює.

Ну, що крутимо глобу далі?

Аякже.

   Глобус, глобус, ти крутись,
   Потім швидко зупинись.
   Гість із України з’явись.

( Виходить українка)
Ми малі, та всі ми друзі,
Ми – одна родина.
Прибула до вас на свято
Всі ми – з України.

Дуже раді ми, що ви прибули на ваше свято. Та тільки у нас не весело. Зла Баба Яга зупинила годинник і тепер до нас не зможуть прийти Дід Мороз і Снігуронька.

Я до вас прийшла не з порожніми руками. Принесла вам працелюбність та добро, старанність, які допоможуть роз чаклувати годинник. (Сипле у торбинку).

Залишайтесь і ви на нашому святі. Разом нам буде веселіше.

Ну, Карлсоне, крути глобус. Нам ще потрібно. Нам ще потрібно знайти дружелюбність, добро, сміливість.

   Глобус, глобус, ти крутись,
   Потім швидко зупинись.
   Гість із Англії з’явись.

Привіт, друзі!
З далекої туманної Англії
Усі ми прибули до вас.
Мабуть, чекали ви всі нас.

Принесли ми у подарунок
Оцей великий ось пакунок.
Тут і добро, і дружелюбність,
І сміх, і вірші, і пісні,
І щирі наші привітання,
І Новорічні побажання,
Які даруємо усім.

Щиро вам дякуємо за підтримку, за допомогу.

За гарні віршу, пісні та вітання. Ми вас дуже просимо : залишайтеся на нашому святі!

(Заглядає у мішечок)
Ти тільки подумай, у нас вже є і добро, і дружелюбність, і радість, і сміх, і щирість, і працелюбність, і старанність.

Ура! У чарівну торбинку ми зібрали і доброту, і сміливість, і радість, і працелюбність, і чесність, і старанність.

Тепер ми роз чаклуємо годинник!

Поглянь, Карлсоне, скільки в нас гостей!  Красивих, добрих, сміливих, працьовитих, веселих. Хороших людей, справжніх друзів. Усі разом – ми велика сила. Адже дружба може творити справжні дива.

Ти, Лялько, посипай годинник чарівною сумішшю, яка зібрана в торбинці. А ми всі разом скажемо такі слова 1,2,3, - годинник стрілочки крути!

(Посипають сумішшю, стрілки починають ходити.)

  

Немає коментарів:

Дописати коментар