№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Ключові слова та навички
|
Орієнтований матеріал для сприймання
|
Орієнтований матеріал для співу
|
1.
|
Музичні спогади про літо
|
Образи літа у музиці; правила співу
|
В.Подвала «Музичні загадки»
|
«До побачення літо» муз. М.Чембержі, сл. В.Перука
| |
2.
|
Що таке музика
|
Музика як мистецтво звуків; музичний твір
|
Я.Степовий «Колискова»
|
«Школяр» муз. М,Колесси, сл. Б.Лепкого
| |
3.
|
Хто створює музику
|
Композитор; уявлення про запис музики
|
Й.С.Бах «Волинка»
|
« Два єноти вчили ноти» муз. М.Катрички, сл.В.Кленца, А.Андрусіч
| |
4.
|
Музика, яка не знала нот
|
Народна музика
|
Укр. нар. танець «Козачок»
|
Укр. нар. пісня «Диби-диби»
| |
5.
|
Хто виконує музику
|
Виконавці музики; виконавські склади: соло, ансамбль, хор, оркестр, диригент
|
М.Сільванський.Полька «Комарики»; віночок укр. нар. мелодій
|
«Пастух» французька нар. пісня
| |
6.
|
Вчимося слухати і чути
|
Культура і мистецтво слухача
|
Г.Свиридов «Дощик»
|
«Осінь» муз.В.Гребенюка, сл. М.Познанської, Н.Приходька
| |
7.
|
Підсумовий урок
|
«Десять завдань для перевірки знань»
|
Слухання музичних творів за вибором учителя та учнів
|
Виконання поспівок та пісень за вибором, музично - дидактичні ігри
| |
8.
|
Резервний урок
|
Узагальнення та коригування знань, умінь і навичок
|
Слухання музичних творів за вибором учителя та учнів
|
Різні види виконавської музично - творчої діяльності за вибором
| |
9.
|
Розповідає музика
|
Змістове й емоційне багатство музики; людина - провідний образ музичного мистецтва
|
Д.Кабалевський «Три подружки»
|
«Українка я маленька» укр. нар. пісня
| |
10.
|
Музика та природа
|
Образи природи в музиці; сюїта
|
М.Степаненко «Про звірів» (п’єси на вибір); С.Прокоф’єв «Дощ і веселка»
|
«Ходить квочка» укр. нар. пісня; «Зійшов місять» муз. В.Поповича, сл. Ю.Боршош - Кум’яцького
| |
11.
|
Музика і казка
|
Казкові образи у музиці, опера-казка
|
М.Лисенко «Коза - Дереза» (фрагмент)
|
«Круть і Верть» муз. і сл. С,Дяченка; пісні з музичних казок і мультфільмів
| |
12.
|
Музика виражає
|
Виражальні можливості музики; виражальність як провідна ознака музики
|
В.Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика»; укр. нар танець «Аркан»
|
«Якщо добрий ти» муз. Б.Савельєва, сл.М.Пляцковсь-кого
| |
13.
|
Музика зображає
|
Зображальні можливості музики
|
М.Римський - Корсаков «Політ джмеля» (з опери «Казка про царя Салтана»); Д.Кабалевський «Клоуни»
|
«Потяг» бразильська нар. пісня; «Щеня і кошеня» муз. Т.Потапенко, сл. В.Вікторова
| |
14.
|
Навіщо музиці ім’я
|
Програмна та непрограмна музика
|
П.Чайковський «Хвороба ляльки» (з «Дитячого альбому»)
|
«Я маленький пастушок» укр. нар. пісня; «Різдво» муз. М,Ведмедері, сл. Л.Полтави
| |
15.
|
Підсумовий урок
|
«Десять завдань для перевірки знань»
|
Слухання творів на вибір учителя та учнів
|
Виконання поспівок та пісень за вибором, музично - дидактичні ігри
| |
16.
|
Резервний урок
|
Узагальнення та коригування знань, умінь і навичок
|
Слухання творів на вибір учителя та учнів
|
Різні види виконавської музично - творчої діяльності за вибором; концертне виконання пісень
| |
четвер, 22 жовтня 2015 р.
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 2 КЛАС І семестр
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар