четвер, 22 жовтня 2015 р.

ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 2 КЛАС І семестр

ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 2 КЛАС 
(Музика )
І семестр .Cвіт музичних творів


Дата

Тема уроку
Ключові слова та навички
Орієнтований матеріал для сприймання
Орієнтований матеріал для співу
1.

Музичні спогади про літо
Образи літа у музиці; правила співу
В.Подвала «Музичні загадки»
«До побачення літо» муз. М.Чембержі, сл. В.Перука
2.

Що таке музика
Музика як мистецтво звуків; музичний твір
Я.Степовий  «Колискова»
«Школяр» муз. М,Колесси, сл. Б.Лепкого
3.

Хто створює музику
Композитор; уявлення про запис музики
Й.С.Бах «Волинка»
  « Два єноти вчили ноти» муз. М.Катрички, сл.В.Кленца, А.Андрусіч
4.

Музика, яка не знала нот
Народна музика
Укр. нар. танець «Козачок»

Укр. нар. пісня «Диби-диби»
5.

Хто виконує музику
Виконавці музики; виконавські склади: соло, ансамбль, хор, оркестр, диригент
М.Сільванський.Полька «Комарики»; віночок укр. нар. мелодій
«Пастух» французька нар. пісня
6.

Вчимося слухати і чути
Культура і мистецтво слухача
Г.Свиридов «Дощик»
«Осінь» муз.В.Гребенюка, сл. М.Познанської, Н.Приходька
7.

Підсумовий урок
«Десять завдань для перевірки знань»
Слухання музичних творів за вибором учителя та учнів
Виконання поспівок та пісень за вибором, музично - дидактичні ігри
8.

Резервний урок
Узагальнення та коригування знань, умінь і навичок
Слухання музичних творів за вибором учителя та учнів
Різні види виконавської музично - творчої  діяльності за вибором
9.

Розповідає музика
Змістове й емоційне багатство музики; людина - провідний образ музичного  мистецтва
Д.Кабалевський «Три подружки»
«Українка я маленька» укр. нар. пісня
10.

Музика та природа

Образи природи в музиці; сюїта
М.Степаненко «Про звірів» (п’єси на вибір); С.Прокоф’єв «Дощ і веселка»
«Ходить квочка» укр. нар. пісня; «Зійшов місять» муз. В.Поповича, сл. Ю.Боршош - Кум’яцького
11.

Музика і казка
Казкові образи у музиці, опера-казка
М.Лисенко  «Коза - Дереза» (фрагмент)
 «Круть і Верть» муз. і сл. С,Дяченка; пісні з музичних казок і мультфільмів
12.

Музика виражає
Виражальні можливості музики; виражальність як провідна ознака музики
В.Косенко  «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика»; укр. нар танець «Аркан»
«Якщо добрий ти» муз. Б.Савельєва, сл.М.Пляцковсь-кого
13.

 Музика зображає
Зображальні можливості музики
М.Римський - Корсаков «Політ джмеля» (з опери «Казка про царя Салтана»); Д.Кабалевський «Клоуни»
«Потяг» бразильська нар. пісня; «Щеня і кошеня» муз. Т.Потапенко, сл. В.Вікторова
14.

Навіщо музиці ім’я
Програмна та непрограмна музика
П.Чайковський «Хвороба ляльки» (з «Дитячого альбому»)
«Я маленький пастушок» укр. нар. пісня; «Різдво» муз. М,Ведмедері, сл. Л.Полтави
15.

Підсумовий урок
«Десять завдань для перевірки знань»
Слухання творів на вибір учителя та учнів
Виконання поспівок та пісень за вибором, музично - дидактичні ігри
16.

Резервний урок
Узагальнення та коригування знань, умінь і навичок
Слухання творів на вибір учителя та учнів
Різні види виконавської музично - творчої  діяльності за вибором; концертне виконання пісень








Немає коментарів:

Дописати коментар