четвер, 24 березня 2016 р.
неділя, 13 березня 2016 р.
субота, 20 лютого 2016 р.
Музичне виховання в початковій школі
ЗМІСТ
Вступ
1.Теоретичні основи розгляду проблеми музичного
виховання молодших школярів.
Дослідження
проблем музичного виховання молодших школярів у музично-педагогічній науці.
2.Вікові особливості музичного розвитку дітей
молодшого шкільного віку.
Висновки
Список використаних джерел
субота, 6 лютого 2016 р.
Сприймання музики в 2 кл.
Сприймання музики в 2 кл.
1. Роль сприймання музики у вихованні музичної культури школярів.
Сприймання музики проходить у
всіх видах музичної діяльності на уроках. Співаючи в хорі сприймаються не тільки
всі хорові партії, але і розвиток твору в цілому. Вивчаючи хоровий твір
потрібно сприйнята не тільки мелодію, але і супроводжуючі її голоси або
інструментальний супровід. Акомпануючи на музичному інструменті або на ритмічних інструментах важливо
слідкувати за змінами, які відбуваються в творі.
Сприймання музики є
самостійною діяльністю, яка називається слухання музики.
середа, 27 січня 2016 р.
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ СИСТЕМИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (до слайдів)
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ СИСТЕМИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ІКТ поєднують у собі багато компонентів, необхідних для успішного навчання
школярів. Це і відео, й анімація, і графіка, і звук. Грамотне використання
комп'ютера допомагає вирішити дефіцит наочного приладдя, перетворити традиційні
навчальні предмети, оптимізувавши процеси розуміння й запам'ятовування
навчального матеріалу, а головне, піднявши на незмірно вищий рівень інтерес до
предмета «Музичне мистецтво». Крім того, фрагменти уроків, на яких використовуються мультимедійні технології,
відбивають один з головних принципів створення сучасного уроку - принцип
фасцинації (принцип привабливості).
понеділок, 25 січня 2016 р.
Найперша пісня. Колискова. 3 кл (конспект)
Тема. Найперша пісня.
Мета. Актуалізувати
і поглибити знання про жанр колискової пісні, визначити жанрові ознаки
колискової у вокальній й інструментальній музиці. Продовжувати
ознайомлювати учнів з вокальною музикою, розвивати уміння її визначати; дати
поняття «колискова пісня», її значення для маленьких діточок; удосконалювати
вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати любов до народних
пісень, зокрема колискових.
Підписатися на:
Дописи (Atom)