субота, 20 лютого 2016 р.

Музичне виховання в початковій школі


ЗМІСТ

Вступ

1.Теоретичні основи розгляду проблеми музичного виховання молодших школярів.
 Дослідження проблем музичного виховання молодших школярів у                   музично-педагогічній науці.

2.Вікові особливості музичного розвитку дітей молодшого шкільного   віку.


Висновки

Список використаних джерел



субота, 6 лютого 2016 р.

Сприймання музики в 2 кл.

     Сприймання музики в 2 кл.

1. Роль сприймання музики у вихованні музичної культури школярів.

Сприймання музики проходить у всіх видах музичної діяльності на уроках. Співаючи в хорі сприймаються не тільки всі хорові партії, але і розвиток твору в цілому. Вивчаючи хоровий твір потрібно сприйнята не тільки мелодію, але і супроводжуючі її голоси або інструментальний супровід. Акомпануючи на музичному інструменті або на ритмічних інструментах важливо слідкувати за змінами, які відбуваються в творі.
Сприймання музики є самостійною діяльністю, яка називається слухання музики.

Л. Бетховен ."Бабак"


середа, 27 січня 2016 р.

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ СИСТЕМИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (до слайдів)

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ СИСТЕМИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
         ІКТ поєднують у собі багато компонентів, необхідних для успішного навчання школярів. Це і відео, й анімація, і графіка, і звук. Грамотне використання комп'ютера допомагає вирішити дефіцит наочного приладдя, перетворити традиційні навчальні предмети, оптимізувавши процеси розуміння й запам'ятовування навчального матеріалу, а головне, піднявши на незмірно вищий рівень інтерес до предмета «Музичне мистецтво».  Крім  того, фрагменти уроків, на яких використовуються  мультимедійні  технології, відбивають один з головних принципів створення сучасного уроку - принцип фасцинації (принцип привабливості).

понеділок, 25 січня 2016 р.

Найперша пісня. Колискова. 3 кл (конспект)

Тема. Найперша пісня.  

Мета. Актуалізувати і поглибити знання про жанр колискової пісні, визначити жанрові ознаки колискової у вокальній й інструментальній музиці. Продовжувати ознайомлювати учнів з вокальною музикою, розвивати уміння її визначати; дати поняття «колискова пісня», її значення для маленьких діточок; удосконалювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати любов до народних пісень, зокрема колискових.